Moje konto
Menu

Czy żyrandole kryształowe i lampy są ubezpieczone podczas transportu?

Tak. Żyrandole są ubezpieczone na czas transportu do klienta - jeśli towar zaginie w transporcie, wyślemy Państwu nowy.

Jeśli niektóre elementy zostaną uszkodzone w czasie transportu otrzymają Państwo od nas bezpłatnie części zamienne. Należy sprawdzić przesyłkę przy odbiorze od przewoźnika.

W razie uszkodzenia przesyłki klient ze spedytorem musi napisać protokół reklamacyjny. Jest to warunkiem uznania reklamacji. Bez protokołu reklamacyjnego Klient nie będzie uprawniony do otrzymania nowego towaru lub części zamiennych. O zdarzeniu (uszkodzenie) należy poinformować nas przez telefon lub przez e-mail w ciągu 48 godzin po otrzymaniu towaru od spedytora. Prosimy o określenie jaka część uległa uszkodzeniu (należy zrobić rysunek lub fotografię).

 

 

 

 

Preferencje prywatności

Używamy plików cookie, aby usprawnić Państwa wizytę na tej stronie, analizować jej działanie i zbierać dane na temat jej użytkowania. W tym celu możemy korzystać z narzędzi i usług stron trzecich, a zebrane dane mogą być przekazywane do partnerów w UE, USA lub innych krajach. Klikając "Akceptuj wszystkie pliki cookie" wyrażasz zgodę na to przetwarzanie. Poniżej można znaleźć szczegółowe informacje lub zmodyfikować swoje preferencje.

Deklaracja ochrony prywatności

Pokaż szczegóły
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Produkt został dodany do koszyka
Kontynuować zakupy Przejdź do koszyka