Moje konto
Menu

Wysyłka i płatność

Wysyłka

  • DHL Darmowa
  • Schenker Darmowa

Płatność

  • Kartą online Darmowa

    Najszybszy i najwygodniejszy sposób zapłaty kartą płatniczą bezpośrednio po złożeniu zamówienia w sklepie internetowym. Płatność odbywa się za pośrednictwem bezpiecznej bramki płatniczej, więc Twoje pieniądze są bezpieczne. W zamian wyślemy Ci paragon.

  • Przelewem bankowym Darmowa

    Za zamówienie możesz zapłacić tradycyjnym przelewem na nasze konto bankowe, gdzie w tytule przelewu prosimy wpisać numer Twojego zamówienia.

    Konto bankowe:
    PKO Bank Polski SA
    Oddział 1 w Jeleniej Górze
    ul. Różyckiego 6
    58-506 Jelenia Góra

    Numer rachunku: 45102021240000880204219309

    Swift: BPKOPLPW
    IBAN: PL45102021240000880204219309

    Instrukcje te zostaną również wysłane do Ciebie pocztą elektroniczną po złożeniu zamówienia. Towar wysyłamy natychmiast po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie.

  • Paypal Darmowa

    Kliknij przycisk z ikoną PayPal, zaloguj się na swoje konto PayPal, wybierz kartę płatniczą i potwierdź. Dzięki temu pieniądze zostaną przesłane na nasze konto, a my niezwłocznie prześlemy Ci potwierdzenie wpłaty.

Krystalicznie odpowiedzi

Tomáš Feix
Specjalista do spraw sprzedaży dla Polski

specjalista ds. sprzedaży - Tomáš Feix
Wysyłka i płatność
Czy transport żyrandola jest bezpieczny? Co zrobić, jeśli żyrandol zostanie uszkodzony podczas transportu?

Każdą sztukę pakujemy uczciwie, aby nie doszło do takiej sytuacji. Jeśli żyrandol mimo wszystko ulegnie uszkodzeniu podczas wysyłki, proszę nas o tym poinformować. Prosimy o zrobienie zdjęcia wszystkiego i przesłanie go mailem na adres feix@artcrystal.cz w ciągu 48 godzin od otrzymania przesyłki.

Transport wszystkich żyrandoli jest u nas bezpłatny. Dotyczy to całego terytorium Polski i Unii Europejskiej, z wyjątkiem państw wyspiarskich.

Żyrandole są ubezpieczone, więc bezpłatnie wyślemy Ci części zamienne, a w przypadku całkowitego uszkodzenia - fabrycznie nowy żyrandol.

A co się stanie, jeśli żyrandol zostanie uszkodzony przez nieostrożne obchodzenie się z nim?

Również w tym przypadku prosimy o przesłanie maila na adres feix@artcrystal.cz wraz ze zdjęciami. Odezwiemy się do Ciebie i wspólnie ustalimy sposób postępowania - najczęściej wysyłamy części zamienne.

Jak kryształowe żyrandole i oprawy oświetleniowe są pakowane do transportu?

Mamy wieloletnie doświadczenie w pakowaniu i wysyłaniu naszych produktów na cały świat. Nasz system pakowania spełnia nawet surowe warunki transportu lotniczego. Żyrandole, lampy ścienne, stojące i stołowe są starannie pakowane. Karton jest wyłożony pianką, która tłumi wszelkie uderzenia podczas transportu.

Żyrandole wysyłamy częściowo rozłożone na części (korpus oprawy, ramiona, miseczki, ozdoby, łańcuchy), które są starannie zapakowane i przejrzyście oznaczone. Żyrandol można łatwo złożyć samodzielnie. Do żyrandola dołączona jest instrukcja montażu według załączonego schematu.


Preferencje prywatności

Używamy plików cookie, aby usprawnić Państwa wizytę na tej stronie, analizować jej działanie i zbierać dane na temat jej użytkowania. W tym celu możemy korzystać z narzędzi i usług stron trzecich, a zebrane dane mogą być przekazywane do partnerów w UE, USA lub innych krajach. Klikając "Akceptuj wszystkie pliki cookie" wyrażasz zgodę na to przetwarzanie. Poniżej można znaleźć szczegółowe informacje lub zmodyfikować swoje preferencje.

Deklaracja ochrony prywatności

Pokaż szczegóły
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Produkt został dodany do koszyka
Kontynuować zakupy Przejdź do koszyka