Wysyłka i płatność
Wysyłka
-
DHL Darmowa -
Schenker Darmowa
Płatność
-
Kartą online Darmowa Najszybszy i najwygodniejszy sposób zapłaty kartą płatniczą bezpośrednio po złożeniu zamówienia w sklepie internetowym. Płatność odbywa się za pośrednictwem bezpiecznej bramki płatniczej, więc Twoje pieniądze są bezpieczne. W zamian wyślemy Ci paragon.
-
Przelewem bankowym Darmowa Za zamówienie możesz zapłacić tradycyjnym przelewem na nasze konto bankowe, gdzie w tytule przelewu prosimy wpisać numer Twojego zamówienia.
Konto bankowe:
PKO Bank Polski SA
Oddział 1 w Jeleniej Górze
ul. Różyckiego 6
58-506 Jelenia GóraNumer rachunku: 45102021240000880204219309
Swift: BPKOPLPW
IBAN: PL45102021240000880204219309Instrukcje te zostaną również wysłane do Ciebie pocztą elektroniczną po złożeniu zamówienia. Towar wysyłamy natychmiast po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie.
-
Paypal Darmowa Kliknij przycisk z ikoną PayPal, zaloguj się na swoje konto PayPal, wybierz kartę płatniczą i potwierdź. Dzięki temu pieniądze zostaną przesłane na nasze konto, a my niezwłocznie prześlemy Ci potwierdzenie wpłaty.
Krystalicznie odpowiedzi
Tomáš Feix
Specjalista do spraw sprzedaży dla Polski

Czy transport żyrandola jest bezpieczny? Co zrobić, jeśli żyrandol zostanie uszkodzony podczas transportu?
Każdą sztukę pakujemy uczciwie, aby nie doszło do takiej sytuacji. Jeśli żyrandol mimo wszystko ulegnie uszkodzeniu podczas wysyłki, proszę nas o tym poinformować. Prosimy o zrobienie zdjęcia wszystkiego i przesłanie go mailem na adres feix@artcrystal.cz w ciągu 48 godzin od otrzymania przesyłki.
Transport wszystkich żyrandoli jest u nas bezpłatny. Dotyczy to całego terytorium Polski i Unii Europejskiej, z wyjątkiem państw wyspiarskich.
Żyrandole są ubezpieczone, więc bezpłatnie wyślemy Ci części zamienne, a w przypadku całkowitego uszkodzenia - fabrycznie nowy żyrandol.
A co się stanie, jeśli żyrandol zostanie uszkodzony przez nieostrożne obchodzenie się z nim?
Również w tym przypadku prosimy o przesłanie maila na adres feix@artcrystal.cz wraz ze zdjęciami. Odezwiemy się do Ciebie i wspólnie ustalimy sposób postępowania - najczęściej wysyłamy części zamienne.
Jak kryształowe żyrandole i oprawy oświetleniowe są pakowane do transportu?
Mamy wieloletnie doświadczenie w pakowaniu i wysyłaniu naszych produktów na cały świat. Nasz system pakowania spełnia nawet surowe warunki transportu lotniczego. Żyrandole, lampy ścienne, stojące i stołowe są starannie pakowane. Karton jest wyłożony pianką, która tłumi wszelkie uderzenia podczas transportu.
Żyrandole wysyłamy częściowo rozłożone na części (korpus oprawy, ramiona, miseczki, ozdoby, łańcuchy), które są starannie zapakowane i przejrzyście oznaczone. Żyrandol można łatwo złożyć samodzielnie. Do żyrandola dołączona jest instrukcja montażu według załączonego schematu.